torsdag, juni 04, 2009

Marknadsafton och 800 kronor senare

Efter att ha gått ett träningspass med Moa blev det Marknadsafton för hela slanten!
Medan vi cyklade från rehab lade jag upp ett schema för hur vi skulle gå mm, och försökte peppa henne.
När vi väl var uppe på stan och ställt ifrån oss cyklarna och hunnit gått typ tre stånd utbrister Moa "Nu har jag redan tröttnat!". Jag tänkte bara NEJ! jag som tycker att det är jätte kul att gå omkring och titta!
Men nästa stånd vi kom till vat Change, och där hittade Moa en bh. Så efter det kom hon också igång med shoppandet och tyckte nog att det var ganska kul till sist =-)
Jag handlade också en del (alldeles för mkt =-S) Det försvann 800 kr från mitt konto =-S.
Men jag fick bra mycket för pengarna! Ett nagelack, ett hårspray, fem trosor, en bh, en klänning (marseille), tre linnen (vila), ett jätte fint armband (pearls for girls)! En magic wamd (consealer, face), en eye liner (face) och ett par tränsingsbyxor (röhnisch). Jag tror att det var allt =-)
När jag kom hem så frågade mamma om jag ville hänga med upp igen, så då satte vi oss på Olerys ch tog en öl (eller jag tog en smirnoff ice). Där träffade vi en gammal klasskompis mamma som vi pratade ett tag med och sen kom en barndomskompis mamma fram och stod och paratade med oss nästan hela tiden.

Super mysig dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja väldans trevligt var de! men ännu trevligare blir de imorn!
Moa