tisdag, juni 02, 2009

Ett kärt återseende!

Efter att ha gått ett galet träningspass tog jag mig äntligen tid till att åka ut till mina fd arbetskamrater på ATG, gud vad jag saknar alla där! Det var så otroligt kul att se alla där igen!
Haha och vilken abstinens man fick när man såg dom ge lugnande, raka för olika behandlingar och förbereda för röntgen. Jag älskade verkligen att jobba på det stället!
Jag sa till Amanda att hon skulle ta sig i kragen denna sommar och komma ut och segla med mig, hoppas att hon gör det!

Mitt egentliga ärende där var dock inte att bara åka och hälsa på dem utan att skaffa ett nytt recept metacam till Telly. Så Ingela var så snäll och skrev ut ett till mig =-)
Så på vägen hem svängde jag förbi Marieberg för at hämta ut receptet och vem möter jag inte på Marieberg om inte HANNA!
Så det blev många kära återseenden (dock var det kanske inte så längesen jag träffade hanna innan, men ändå!) så jag strosade omkring med hanna ett tag på marieberg innan jag var tvungen för att svika och åka hem till Telly. Sjukt mkt pengar på mediciner lade jag ocksp ut innan jag åkte hem. Köpte Tellys metacam och min allergi medicin för 1 000 kr...

Inga kommentarer: