onsdag, juni 10, 2009

Förklaring

Ok, ang det sista inlägget igår...
så illa som det lät igår är det inte riktigt, men det blev bara lite för mkt igår. Först så upptäckte jag att en gammal barndomskompis har börjat ragga på en kille som jag vet inte är ngt bra, då han gjort en kompis till mig gravid och sen bara skitit i det hela.
Sen blev det lite för mycket minnen från förra året som kom upp efter att jag tittar på en massa bilder som jag hittade på facebook. Jag kom in på dessa bilder för attkompis taggad och tydligen var minnen från förra året också taggade... och då kom känslan upp om att jag inte vill ha ett till sådant år...
Och för det tredje så har jag inte fått svar på mina sms igen, denna gång kommer dom inte ens fram.
Så det blev ganska mycket på en gång och dessutom var jag så otroligt trött, och så hade jag sett på det sista avsnittet av Grey´s Anatomy som inte slutade så kul...
Så det är min förklaring...

2 kommentarer:

Mica sa...

Killen, är det han jag tror det är?

/Mica

Fi sa...

yes det är han... Jag måste försöka varna min kompis innan han bryter ner henne helt...