söndag, juni 14, 2009

Minnen

Jag sknar verkligen "the old days"! Sitter och tittar på kort från en bra tid. Med massor av hel galna fester, grillkvällar mm.
Jag saknar verkligen allt detta. De kvällar man inte hade ngt att göra och åkte hem till Joel och Oscar och tittade på film eller bara "chillade" (haha, det är ditt fel Viktor att jag börjat använda chilla ;-). Och jag säger bara det, dom fester som vi hade i den lägenheten var inte att leka med ;-p.
Alla grill/mys-kvällar som vi hade nere i fritidsbyn sen! Fy vad mysigt det var och det kom fler och fler folk för varje vecka som vi satt där. Var inte detta en helt enkelt super kul tid?! Det var verkligen en tid utan några som helsta problem. Livet lekte och man gjorde det man kände för stunden. Dessa minnen kommer jag att behålla hela livet som en av som bästa tiderna i mitt liv!










3 kommentarer:

CAMIE sa...

Jag gör ju alla mina headers i photo shop :) Sen bloggar jag ju på blogg.se tycker det är lättare där ^^, Det är svårt att förklara hur du ska göra för allt ser olika ut beroende på vad man har för stilmall och vart man bloggar nånstans :) Men visst kan jag hjälpa dig ^^,

Anonym sa...

Shit vilket hår joel har på bildern! sjuktlångt! haha men mycket folk gick det in i deras lägenhet;) haha
Moa

Fi sa...

haha det gjorde det ;-p
Och gud vad kul vi hade!