onsdag, juni 17, 2009

Drinkar Me Like!

Då har man övat på sina drinkkunskaper inför middsommarafton om två dagar. Jag blev lite inspererad av mina grannar idag igen som satt och drack öl, så jag gick in och började blanda drinkar på mina jordgubbar som jag inhandlat efter jobbet idag. Jag började med att blanda en milkshake med vanlijglass med chokladkross, jordgubbar och mörk rom. Den blev jätte god! Sen fortsatte jag med att blanda en vanlig Strawberry Daiquiri (denna gång med alla ingredienser ;-). Gud jag älskar verkligen den drinken, det är verkligen min favo ever!!! Efter det blev det en till utav den första. Till den sista drinken var jordgubbarna slut, så då hämtade jag lite utan min prischoklad så den sista drinken bestod av vanlijglass med chokladkross, en liten skvätt mjölk och marabou mjölkchoklad. Den blev också jätte lyckad drink, godast var den i slutet där alla dom lite större bitarna av choklad låg. Så himla gott!
Men nu är min drink-afton slut för idag, hoppas på mer på midsommar ;-p

Inga kommentarer: