onsdag, juni 17, 2009

Jobb, jobb och positiva tankar

Jaha då sitter man på jobbet och gör inte mycket. Har bara ett jobb kvar innan jag slutar nu och det jobbet tar max 10 minuter. Det kommer att bli lite halv segt fram tills dess. Men å andra sidan fick man slita lite imorse, då jag hade ett jobb hos en som inte direkt är min favo. Men jag klistarde på ett leende, bet ihop och tänkte positiva tankar ;-) så det gick mycket bättre än väntat!

Nu sitter jag som sagt bara och väntar till klockan ska bli 11.50 så jag kan påbörja det sista, efter det blir det lunch och efter lunch ska jag försöka tigga till mig lite jobb så tiden ska gå lite snabbare...

Efter jobbet bli det duschen innan jag ska upp och fika med Brino. Det var så sjukt länge sen som jag träffade henne. Kan det vara tre år sedan kanske =-S. Så förhoppningsvis finns det något att prata om (inte för att jag kanske brukar ha svårt att hitta på saker att prata om ;-), men man vet ju aldirg...)

Inga kommentarer: