tisdag, juni 16, 2009

Första dagen

Idag hade dagen då kommit då jag gick på mitt sommar-schema. Tro det eller ej, idag var också första dagen på typ två veckor som man kunde gå utomhus utan jacka utan att frysa ihjäl eller drunkna.
Och tro det eller ej, men så brukar det vara. Det brukar vara skit väder veckan/veckorna innan jag går på och första dagen brukar det vara strålande sol. Detta brukar sen hålla i sig tills jag går av mitt schema. Så alla som vill vara ledig när det är fint, sol och varmt kan ju passa på att vara lediga nu mellan 16/6 - 19/7. Men kom ihåg att försöka få jobb från den 20/7, för då har jag semester igen ;-)

Dagen gick iaf bra, jag fick träffa npgra nya ansikten. Men de var inte många eftersom jag var inne och jobbade under pingst. Så nu sitter jag och taggar för att gå upp en morgon till.

Inga kommentarer: