tisdag, juni 09, 2009

Fönster-shopping i Sthlm med Moa




På morgonen tittade jag igenom min vinst =-p Jag älskar choklad!!!!!




Sen packade vi väskorna åkte in till KTH, dumpade all packning i ett skåp inne på biblioteket. För ett ta en shoppingrunda. Vi började inne på Souk och gick sedan vidare för att hamna på NK där det kanske inte blev så mkt handla av. Men det är ganska kul att gå och titta. Jag hittade nog iaf en plånbok där som jag kanske ska gå tilbaka och köpa när jag kommer upp nästa gång =-p
För att vila knä och fot lite satte vi oss efter en tur inne på NK i Kungsträdgården och tog oss var sitt äpple och tittade på de galna studenterna som åkte förbi på gatan.
Men framåt kvällen var bägge vi så trötta så vi åkte och hämtade våskorna och satte oss på McDonalds och åt lite innan tåget mot Vingåker gick tillbaka. Väl Ute i Hampe packade jag bara lite till och tog min lilla Bamse in till stan där voven väntade =-D

Inga kommentarer: