fredag, oktober 23, 2009

Tenta och hemfärd

Hemma igen!
Denna dagen har jag längtat efter i nästan tre veckor!
Men innan det bar av hemmåt blev det en helvetes tenta! Asså den var så jävla svår! Ingen av dom ex tentorna som jag gjort innan likande denna tenta ngt alls! Jag fattar inte varför man måste ha en jävla kugg tenta när jag skriver den?!
Omtenata i Januari here I com!

Sen bar det iväg till tåget där jag fick vänta en timme på stationen innan tåget gick. Väl hemma hämtade mamma upp mig på stationen och sen blev det hem till min lilla älskling! Gud så glad man kan bli av att återse någon som man inte sett på tre veckor!

Vid kl 19 tittade Emma förbi. Vi satt och snackade en massa olika skit och självklart blev det idol-tittande ;-) Dock sög idol denna vecka, men då blev det desto mer tid till att prata ;-p

Inga kommentarer: