torsdag, oktober 08, 2009

Fin besök

Idag har jag haft fin brsök från Göteborg. Kusinerna med min faster och ingifta farbror kom upp och hälsade på. Dock bor dom inte hos mig (kan bli lite små jobbigt med en 6 och en 9 åring sim ska synas och höras samtdigt på 32 kvm) utan dom ska bo hos sina andra kusiner som bor lite större här uppe i Sthlm.
Jag åkte upp på stan och mötte dom vid Åhlens efter att jag slutat skolan. Då gick vi och fikade på John Chris. Jag älskar det stället! Så myisgt där! Vet dock inte vad Maud tyckte om det. Tror att hon tyckte att det var mysigt och så men ganska dyrt, för det påpekade hon ett par gånger och frågade hur man som student hade råd att gå dit...
Efter fika, ett par örhängen och två lekaffärer senare åkte vi hem till Deras andra kusiner där det bjöds på tacos och mys. Hade jätte mysigt, har saknat såna kvällar där man kan sitta hela kvällarna och prata skit med någon...
När jag skulle åka därifrån plockade Maud fram en fryspåse från balkongen med 10 matlådor och en massa annat smått och gott, tycker nog att dom kan komma upp lite oftare ;-p

Tack för en jätte mysig kväll!

Inga kommentarer: