onsdag, oktober 28, 2009

Iskall upplevse

Jag hade ju egentligen bestämt att jag skulle anlända med tåget i Vingåker och bli upphämtad där av TheAone. Men så blev det då inte eftersom han aldrig hörde av sig... Så jag bokade tåg hem till Örebro ist och skev till honom att han kunde häma mig där ist om han var intresserad av att träf mig. Men inget svar då heller. Så jag ringde till mamma och bad henne hämta mig. när klockan var ca 18.30 fick jag ett sms att han ville träffa mig iaf... Sen var det tyst till kl 20.10 så bestämde han att han skulle komma om 30 min. Och kom och hämtade mig gjorde han tillsist...
Vi åkte då ut till stugan, som jag varnat om skulle vara jätte kall. Men han sa att det inte skulle göra ngt och att han skulle värma mig ;-p

När vi kom ut var det 12,5 grader i stugan ( = frysgrader för mig). Vi satte oss i soffan, slog upp datorn och satte på den sista x-men filmen som han hittade blabd mina filmer.

Haha jag frågade ett par gånger om han inte frös, för jag satt med både dunjacka och filt på mig och han hade bara en hood tröja på sig. Men han sa att det inte var så farligt, att han bara frös om fötterna (tyspiskt killar att vara matcho och inte erkänna att man fryser ;-). Men efter ca två timmar frös han så mkt att han inte kunde sitta stilla. Så han erbjöd sig att skjutsa hem mig till stan igen. Så, så belv det...

Men det super mysigt att äntligen få träffa honom efter allt! Jag hoppas att jag får möjlighet till det igen så man får tid till att känna efter hur det egentligen kändes =-)

Inga kommentarer: