torsdag, oktober 01, 2009

En helt galen vecka!

Nu är jag tillbaka på bloggen ett tag efter en helt galen vecka!
Igår var första dagen på en hel vecka som jag kom hem innan klockan 21.30! Det har varit så grymt mycket i skolan så det går inte att beskria! Men nu är det slut för en liten period, typ en vecka. Sen sätter tenta-plugget igång på riktigt =-S. Uch ibland undrar jag varför jag går denna utbildning. Det är så grymt mycket slit för att få 10 000 kr mer i lön i månaden än någon som börjat jobba direkt efter gymnasiet har... Undra om det är värt det egentligen?
Ja, ja vi får väl hoppas att jag någonstans inom mig tycker att detta är kul trots allt. Det känns just nu som att jag har svårt att visa att jag tycker detta är kul. Men eftersom jag går kvar här så måste jag kanske på något sätt tycka att det är kul... En sak vet jag iaf den 29 oktober efter att denna tenta period är slut kommer jag vara helt slut! Hoppas att jag kommer ta mig igenom den utan att bryta ihop bara =-S

Veckan som gått har som du kanske i stycket över mest har innehållit plugg. Men jag var hemma under helgen, så lite annat har jag hunnit med iaf =-)
På fredagen hade jag fredagsmys med min kära syrra, med Idol och någon konstig film.
På lördagen blev det en snabbis på Marieberg för att köpa nya skor/stövlar. Hehe och jag kom där ifrån med två par stövlar (men jag lämnade tillbaka ett par sen=-S). På kvällen blev det krogen med Moa =-D Även "lill"-Kajsa och hennes kompis var med. Det var en hel konstig kväll med en massa konstigt folk! Men ganska så kul! Den natten blev det iaf inte mycket till sömn då det belv lite fler i bäddsoffan än bara jag själv. som ist knappt någon plats alls. Jag skulle egentligen bara dela på den med Oscar, men med honom kom Joel och Moa också. Och jag kan lova att den soffan inte är gjord för att sova fyra i!
På söndagen var jag helt slut och det blev inte så mycket plugg som jag hade hoppats på den dagen... Det blev en tidig kväll, vilket jag fortfarande ångrar! Hade så gärna varit vaken och väntat och svarat på ditt telefonsamtal! Jag önskar att jag fick somna i din famn!

Under veckan som gått har det inte hänt så mycket mer än skolan heller.. =-S Igår var första dagen på en vecka som jag var hemma före 21.30. Veckan har bara flutit iväg, jag fattar inte vart den tog vägen.. Men det känns ganska segt just nu. Men det är bara att bita ihop.
Imorgon åker jag hem till Örebro igen. Hoppas att det finns någon som vill träffa mig nör jag kommer. Behöver någon sóm kan motivera mig...

Nu blir det sängen Godnatt

Inga kommentarer: