lördag, oktober 31, 2009

Bullbak hos mormor

När jag vankande pratade mamma med mormor i telefonen. Då kom jag på att jag inte hälsat på henne på länge, så jag bad henne fråga om dt var så att jag kanske kunde komma över på en promenad med älsklingen.

Så vid klockan 12 knallade jag och vovsen bort till mormor.


Påväg dit hittade vi en jätte rolig lapp på anslagstavlan...


(för dom som inte ser vad som står, står det " Vem har tagit vår katt? Har någon sett Mr Black? 4 mån, helt svart. Som troligen omhändertagits av någon i Rynninge. Vi vill ha tillbaka honom! Kontakta Susan...") Haha som om inte en katt kan ha sprunit bort... Nej den måste ju ha blivit tillfångatagen av någon i ett villaområde...
Vi kom en alldeles perfekt dag till mormor, för hemma hos henna var det ett stort bullbak som var påväg att avslutas =-p. Så både jag och älskligen blev bjudna på bullar och saft. Mumms med mormors bullar!
Efter att ha suttit och pratat ett par timmar drog jag mig hemåt för att göra mig redo för kvällen och utgång... =-p

Inga kommentarer: