lördag, oktober 10, 2009

Fin besök

Idag hade jag fin besök från Göteborg. Kusinerna tittade upp med min faster och ingifta farbror. Dom bor dock inte hos mig utan hos sina andra kusiner som bor här uppe, och som bor lite större än mig ;-). Kan bli lite jobbigt med en 7 och en 10 åring som ska synas och höras på 32 kvm...
Efter skolan åkte jag iaf för att träffa dom. Vi möttes utanför Åhlens och gick sedan och fikade på John Chris. Jag älskar det stället! Det är så mysigt där! Men dom hade gjort om lite där inne efter det att jag var där sist. Men det är fortfarande jätte mysigt! Jag vet dock inte vad Maud tyckte om det. Tror att hon också tyckte att det var mysigt, men tror att hon tyckte att det var ganska dyrt... För det påpekade hon mer än en gång...
Efter att ett par örhängen och två leksaksaffärer senare åkte vi hem till deras andra kusiner där det bjöds på tacos och mys.
Nör jag sedan skulle gå plockar Maud fram en fryspåse från balkongen med 10 matlådor och lita annat smått och gott =-p
Hehe tycker att dom ska komma på besök oftare! ;-D

Tack för en jätte mysig kväll och eftermiddag!

Inga kommentarer: