lördag, oktober 31, 2009

Förfest som bara blev en förfest...

Efter en dag hos mormor med bullkalas åkte jag hem och tvättade håret och brände en riktig party skiva ;-).
Jag trodde att järngänget och alla de andra skulle komma samtidigt, så jag fick lite jätte panik när jag insåg att korven som jag och Emma lagat till och skulle äta inte smakade ngt bra och vi ställde oss och lagade tortillas (med tortillachips igen för tredje dagen irad ;-p). Vilket tog lite längre tid än tänkt. Men när jag efter hur mycket stress som helst kommer fram till Ingrid visade det sig att de andra skulle komma kl 20. Men trots denna bestämmelse dök Arvid upp vid sju som vi andra... Men han fick stå ut med vårt tjat ngn timme innan Björn och Philip kom. Dock dök ingen annan upp sen. Jag försökte ringa in TheJone och hans kompisar som var på 20 års fest, men han svarade inte (förvånad över att det spårat ut hos dom igen? Svar nopp ;-/). Emma kom inte heller =-( Så det bölev en riktig svikarkväll... Och mer blev det ;-). Eftersom killgänget inte träffats på nästan två månader blev dom sittande i köket och pratade, Katarina hamnade i Björns knä och Hanna lämnade oss och åkte till Jacob ist. Kvar blev jag och I som iof hade jätte kul med SingStar hela kvällen. Men jag hade velat komma ut på krogen, men det blev det inget av, för alla var så tråkiga =-(

I slutet av natten försökte jag och I lätta upp lite och tyckte att vi alla skulle leka lite "fylle-lekar" som typ högsta kortet och jag har aldrig. Dock var inte det heller ngt som slog igenom...

Det blev en lite misslyckad kväll, men roligt att träffa alla lite iaf...















Inga kommentarer: