söndag, oktober 04, 2009

Söndagen och 850kr upphittade

Tillbaka till Stockholm efter en helg hemma i Örebro. Det blev en lugn helg med mys med Joel på fredagen och bio mys med Hanna på lördagen. På söndagen var mormor hemma hos oss och åt mat. Hon kan bli lite tjatig, men är man hennes favao så är man och får höra det mesta fler än en gång. Men det är mysigt när hon kommer över i alla fall!

På förmiddagen på söndagen gick jag igenom hela mitt rum för att leta efter en metod-bok som är borta. Jag hittde inte boken. Men jag hittade däremot mina gamla plånböcker. En av dom tyckte jag var jätte bra är jag använde den och tänkte att jag skulle räkna hur många fack som fanns i den. Och när jag tittade i den hittade jag inget annat än 850kr!!! Jag bara skrev rakt ut! Så nu får det bli ngn ny nice parfym på båten i alla fall! =-D

På kvällen blev det tillbaka till Sthlm och ensamheten igen...

Inga kommentarer: