onsdag, februari 24, 2010

Starta Tv-show?

Ibland, eller ganska ofta tycker jag själv att jag har ett ganska tråkigt och vardagligt liv. Men om man tänker efter så har jag nog ett ganska så händelserikt liv... Jag vet inte om det ska ses som bra eller dåligt. För oftast tycker nog jag att det inte att det händer är av bästa sak. Men det händer saker hela tiden iaf..
Pratade med en klasskompis om just detta idag. Jag berättade om incidenten med badkaret igår, och hur jag får all gammal reklam osv.
Efter att ha tänkt lite på det jag hade berättat utbrast hon "Det händer så mkt i ditt liv som jag aldrig trodde skulle kunna hända, så mycket konstiga saker!".
Efter det har jag börjat fundera på om jag ska slå mig ihop med Malin och skapa ngn sorts tv-show om våra parodiliv;)

Inga kommentarer: