fredag, februari 19, 2010

SJ AB = BA JS!!!

Jaha, vi kom till centralstationen. Men där tog CL-girlens skidpower semester över... Detta tack vara att SJ AB (BAJS) fem minuter innan tåget skulle avgå snällt meddelar att alla tåg mot Karlstad är inställda tillsvidare. Så efter 40 minuter i SJs telefonkö och omkopplingar hit och dit har jag lyckts att få SJ att köpa tillbaka mina kära kompisars biljetter och bokat om min biljett till ett tåg mot Örebro istället. Så skidsemestern blev en väldigt oplanerad hemresa ist. Så hem kom jag, men utan några solkböckar alls, ingen dator, inga nycklar hem osv. Men vill man slippa sitta själv uppe i Sthlm över en helg så får man stå sitt straff.

Men detta är helt enkelt anledningen till att det ej blivit några uppdateringar på bloggen, eftersom jag inte hade någon dator med mig alls.

Hemma blev det sängen direkt, missade därför ett spännande erbjudande som jag bara kan hoppas kommer igen...

Inga kommentarer: