torsdag, februari 11, 2010

Frisk och hel igen

Hmm hel var kanske att överdriva men frisk är den iaf! Idag var dagen som min kära dator fick ett nytt ansikte utåt! Jag har nu Martin att tacka för all hjälp! Ge honom en applåd det är han helt klart värd!

Nu har min dator fått ett nytt ansikte som tidigare sagt, nämligen Windows 7. Det är ganska glasigt må jag säga. Fast det känns inte lika fläschigt som Vista när det kom. Men sen var ju snyggt det ända Vista var också. Windows 7 liknar Vista ganska mycket i layouten. Men folk säger att detta ska vara ett mycket bättre och mer genomtänkt opperativsystem (inte för att jag ska uttala mig i det, eftersom jag inte kan sånt där. Men iaf ;-p). Det återstår väl bara att se vad jag tycker =-). Än så länge gillar jag det =-p

(och speciellt till Johanna, det går att få bort de konstiga menyerna i aktivitetsfältet. Det var det första jag gjorde =-)

Inga kommentarer: