fredag, februari 12, 2010

hOPPLÖST falL?

Jag börjar undra om vi är ett hopplöst fall? Jag och my partner Johanna alltså. Jag tycker om Johanna och så, men det känns som att vi bara står och stampar på samma ställe. Kanske dags att gå vidare snart ;)
Hehe för er som är insatta i mitt plugg liv vet ni att det inte är något annat än det jävla Numme-projektet. Fy fan, det tar kål på mig! Det har ägnats för mycket tid till det denna vecka. Samtidigt är det ganska roligt. Jag vet att Ingrid och Katarina kommer döda mig när de läser detta, men jag börjar tycka om MATLAB. Haha kanske ska ta den som min äkta make och älska i nöd och lust ist för Johanna. Haha vill se hennes min när vi går upp för altaret! ;-) Fat jag vet iof om jag skulle klara av att umgås med MATLAB i nöd. Känns som att jag skulle tröttna ganska fort om det blev strul mellan oss ;). Kanske bara ska vända mig om efter en annan labpartner, hör hört att Johan ska vara ganska bra. Han gjorde hur som helst Martins arbete. Hmm, Johan får det nog bli. Då blir det inte så komblicerat om man råkar säga fel i all hast, eftersom jag har varit inne lite på namnet Johan tidigare... Jo, men Johan får det bli!

Haha vadå urballat inlägg, men jag har tråkigt på tåget så join my craetivity ;)

Inga kommentarer: