lördag, februari 13, 2010

Misslyckat igen?!

Jaha, då kan man lägga ytterligare ett misslyckande i krogenminnet med Moa... ;)
Kvällen började inte så bra eftersom alla svek oss och kvar stod jag, Moa och Fia och inga fler. Känner mig ganska sviken utav Joel igen... Han som lovade mig förra veckan att vi skulle ha en heldag, men jag fick prata med honmo i 2 minuter kl 1 på lördagnatten när jag behövd veta vilken buss som gick hem till deras lägenhet där jag skulle hämta min cykel...

Hur som helst så tog vi oss ut på krogen ovanligt tidigt för att vara jag, men tydligten otroligt sent för att vara Moa och Fia. Hur som helst så var vi väl inne på Frimis kl 23 efter ett kort besök på MM. Inne på Frimis hade vi jätte kul först och raggade upp några stenrika Sthlmare som beställde in en massa campagne som de bjöd på. Men när dom inte ville dansa gav vi upp dom och tag oss ut på dansgolvet ist.

Där träffade Fia en kompis till sin brosa. Denna kompis var 28 hade två barn, villa och en fru som han skulle skilja sig från (hon hade hittat en annan). Eftersom han var ledsen över allt med sin fru tyckte Fia att vi skulle dansa med honmo... Vilket bara resulerade i en massa konstigt. Han dansade med mig först, men när jag tyckte att han blev för närgående gick jag iväg på toa. När jag kom tillbaka hade han ist tagit Moa i sin besittning. När jag kom började Moa klaga på att han taffsade och tog på henne överallt, jag sa till henne att sluta dansa med honom då. Men hon föortsatte dansa (Katarina kan dansa porrigt ibland, men det var inget mot vad Moa gjorde mot honom... Hon använde honom som en evande strippstång..). Fia sa till mig att ta bort henne därifrån, men när jag försökte med detta fick jag en käftsmäll av Moa... Efter att Swingfly började spela tröttnade denna kille på Moa och gick iväg. Straxt där efter sprang Moa iväg och började leta efter ngn. Jag och Fia tittade på varandra och sprang efter för att se vart hon tog vägen. Vi insåg ganska snart att hon letade efter en speciell kille, men när vi kom ifatt henne sa jag att vi alla skulle gå på toa och prata lite. Påväg ner så träffade Moa på sin staker, vilket resulterade i att han försökte hångla upp henne. Jag slet bort henne därifrån, men jag vet inte vem som blev argast Moa eller han. Nere på toan tog Moas snedfylla ut sin rätt och blev jätte våldsam och började slåss för att hon sa att jag sprang omkring och sa att hon var kär i tvåbarns pappan. Då fick jag nog och åkte hem, detta skulle jag inte ha gjort fick jag höra i efterhand. Men det är hennes storry som jag inte tror att hon vill berätta för allmänheten...

Som sagt blev det en misslyckad kväll igen. Så nu har jag bestämt mig för att inte gå ut själv med folk under 20. Det blir för stor åldersskillnad när det kommer in alkohol i bilden...

1 kommentar:

moa sa...

ta bort inlägget! haha;) måste bara säga till mitt försvar att såhär såg inte min kväll ut iaf inte enligt min menning! och jag hånglade aldrig med honom så mkt vet jag iaf!:P