måndag, februari 15, 2010

Chansarens dag, HÅLL TUMMARNA!!

Jaha då sitter man lite smått apatisk efter att ha tillbringat nästan 15 timmar inne på Valhalla campus. Fy fan säger jag bara, det är omänskligt att sitta i skolan och tänka 14 timmar (en timmes lunch...) och fortfarande prestera något...
Men det har jag iaf gjort... Först var det föreläsningar samt en KS (dugga). Efter det blev det Numme (MatLab) för hela slanten från klockan 16-23.30. Inte den roligaste dagen må jag säga...
KSen (duggan) kan med lite tur ha gått vägen. Det är väl bara att be en bön och hoppas på det bästa och en snäll rättning antar jag.
Sen var det som sagt Nummen... Eftersom jag och Johanna har redovisning imon så hade vi inte så mycket annat val än att göra färdigt skiten under kvällen. Dock trodde vi inte att det var så mycket kvar när vi lämnade skolan i fredags, men ack så fel man kan ha! Ju mer vi tittade på uppgiften desto mer insåg vi hur LITE färdiga vi egentligen var! Så vi satt där och fixade, skrev ut, strök, skrev om osv. Ända tills vi upptäckte att ena uppgiften var helt fel egentligen =-S. Men vi orkade inte ens bry oss, utan fixade till lite sjysta startgissningar så det ser rätt ut... Så nu är det bara att hoppas på att det gå vägen det också... =-S
Troligtvis gör det inte det utan det väntar nog en fet kompletering om ett par veckor =-S

Idag känns lite som en chansares dag. Men det är väl bara att hålla tummarna på att det går vägen.
SNÄLLA HÅLL TUMMARNA MED MIG


Nu sitter jag iaf hos Johanna som snällt nog lät mig sova hos henne. Detta eftersom jag inte kommer att vara hemma fören klockan är en bit efter 00 och jag ska upp igen kl 5.30 om jag ska hinna till redovisningen kl 8 imon. Så jag frågade helt enkelt om det inte gick att jag våldgästade hennes golv denna natt.Och snäll som Johanna är så fick jag det! VIlket betyder att vi kan gå upp 1½ timme senare.

DAGENS ÄNGEL JOHANNA W

Inga kommentarer: