söndag, februari 07, 2010

Bakis söndag?

Vaknade okristligt tidigt för att ha varit vaken och partat hela natten. Gick väl och la mig vi kl 3 skulle jag tro. Och sen vaknade jag vid klockan 06.30. Men då tckte jag inte att man kunde gå upp så jag tvingade mig att somna om. Nästa gång att vanka var kl 8.00. Även denna gång tyckte jag att det var läga att somna om, men icke. Efter en halvtimme gav jag upp och gick upp och drack nästan 1.5 l pepsi och åt överbliven pizza med beaneissås från gårdagen. Efter att ha gjort det tyckte jag att det var dags att sätta igång och städa... Så när klockan var straxt efter 9 var allt klart det syntes inte att det varit fest där dagen innan. Klockan 9.30 försökte jag messa Johanna och höra när vi skulle träffas och plugga, men utan resultat. Jag väntade och väntade och passade på att städa ännu mer (allt är dammtorkat nu tom). Efter det bestämde jag mig för att titta klart på den dåliga filmen ("borne wild") som jag började titta på efter att alla gått hem och jag blev själv... Som sagt INGNEN film jag rekommenderar!
När klockan var 13.30 kände jag att det var dags att göra ett nytt försök med Johanna, vilket resulterade i att jag väckte henne...

Klockan 16.00 satte vi oss så för att plugga lite numme. Det gick ganska bra, vi lyckades plota vår väska och hann också nästan skriva klart labrapporten!  Som sagt känner mig duktig. Men under tiden vi satt där kände jag hur jag bara fick mer och mer ont i huvudet, hur magen sakta började säga ifrån och hur jag blev tröttare och tröttare. Men Johanna (som sovit bort sin bakfylla) höll peppet uppe och meddelade glatt att vi var losers om vi gick hem före kl 23. Så när vi inte kunde göra mer i nummen satte vi oss och pluggade matte. Hann ganska långt även här, men när kl var 21 började även Johanna bli ganska dålig, så när jag sa att jag tänkte ge upp var hon inte sen med att föja med...

Inga kommentarer: