söndag, maj 15, 2011

Vårens musikgeni

Jag tror jag har kört fast lite på svenska artister för tillfället. I somras var det Oskar Linnros med "Vilja bli", i höstas/vintras var det Daniel Adams-Ray med "Svart, vitt och allt däremallan" och nu till våren har Veronica Maggio släppt en grym skiva "Satan i gatan".
Jag tycker själv att det är lite förvånande att jag tycker om hennes skiva eftersom jag inte förr har tyckt om hennes låtar. Men den här skivan är genial! Man kan inget annat än att tycka om iaf texterna på den! Så bara för att den är så bra tänkte jag bjuda er på den.

Veronica Maggio – Satan i gatan

Låtlista:
  1. Satan i gatan
  2. Välkommen in
  3. Jag kommer
  4. Mitt hjärta blöder
  5. Vi kommer alltid ha paris
  6. Inga kläder
  7. Alla mina låtar
  8. Snälla bli min
  9. Sju sorger
  10. Finns det en så finns det flera
  11. Lördagen den femtonde mars
(Har du Spotify så kan du klicka på länken "Nyår 2010"  får du automatiskt upp spellistan på din egen Spotify. På så sätt kan du själv lyssna om det finns något som du själv gillar =). Kom gärna med någon egen idé på nya spännande artister i from av en kommentar till inlägget =)

Inga kommentarer: