tisdag, maj 31, 2011

Flytt på intåg

Usch det känns verkligen jobbigt att packa ner allt. Trodde inte att det skulle kännas jobbigt alls. Men ju närmre flytt jag kommer, desto mera undrar jag vad jag har gjort för ngt egentligen... Min lägenhet som egentligen var så perfekt!
Jag börjar få lite panik över att jag inte kommer ha någonstans som är MITT i sommar. Inte ha någonstans alls där man kan umgås ostört med folk, ingenstans där man bara kan få vara lite lagom själv. Nee, usch varför har jag sagt upp lägenheten? Kan man ändra sig nu? Borde det inte vara tre månaders ångerrätt på sådanahära saker?!
Nee, men det blir väl säkert kanske bra när man väl kommit till Örebro och fått allt undan plockat... Men usch vad jag kommer sakna Sthlm, även om det bara handlar om att jag ska vara borta i ett par månader så kommer jag verkligen att sakna den kungliga huvudstaden enormt mkt! Här finns alltid ngt att göra, och varför väljer jag att flytta när staden är som vackrast också? Nästa gång får jag matcha så jag slipper allt gråa slask på vintern istället...

Inga kommentarer: