måndag, maj 16, 2011

Ny klänning

Ååå hur kan jag ha glömt bort att skriva det?! I lördags när jag var hemma hos bästaste Ellie och åt tacos, så kom hennes mamma på att hon hade en svart liten klänning som "Ellinor hade lurat henne" att köpa. Men som hon tyckte var för ungdomlig för henna att ha på sig utanför provrummet ;) Och kände att den bara åkte in och ut ur garderoben nu när de håller på att flytta. Så hon plockade fram den och sa att jag fick den om jag kunde ha den. En jätte fin svart klänning i spets från VeroModa. Så fin!! Hihi och jag kunde ha den! =p Lade till ett midjeskärp till den också, har ju någon nippe på det just nu...


2 kommentarer:

Ellinor sa...

Haha lurat och lurat. Det var ju hon som köpte den ;)
Men den såg sjukt bra ut på dig i alla fall. så bara bra att den kommer till användning :)

Fi sa...

Haha det var bra för mig att hon köpte den! Hihi och jag kan säga att Emma blev spekulant på den också. Så jag kommer få hålla den hårt! ;p