torsdag, maj 19, 2011

Pirates of the caribbean

Igår fick jag som tidigare nämnt storbesök från S-vall. Mys! Haha och Ania fick åka tunnelbana hon. Så mkt tunnelbana som hon åkte igår hade hon aldrig i sitt liv åkt innan. Haha helt förundrad över staden och dess puls ;)  Och med tanke på att hon tjatade om att Sthlm var så fint! Jag måste bara hålla med, Sthlm är en helt jättefin stad, speciellt så här års!

Hur som, så åkte vi en massa tunnelbana. Först hem för att lämna alla väskor de hade med sig. Sen tillbaka till stan där vi satte oss i Kungshallen och åt lite, innan det var dags för att gå över torget och se Pirates of the Caribbean i främmande farvatten. Jag måste säga att jag tycker att den var riktigt bra! Det var väldigt mkt Jonny Depp, och honom kan man ju inte annat än att älska! Han är verkligen Captain Jack Sparrow lika mkt som Captain Jack Sparrow honom själv. Helt klockren med andra ord!
Avsaknaden av Orlando Bloom och Keira Knightley var inte stor kan jag tillägga också. Ganska skönt att slippa ha ett par som bara springer omkring och är allmänt jobbiga.
Jag ska inte avslöja så mkt, utan jag sammanfattar med att den helt klart är en värd biofilm!


Inga kommentarer: