måndag, maj 23, 2011

Dom sa att det var helg

Jag har fått höra att en helg tydligen har passerat... Jag längtar tills tentaperioden är över så jag får komma ut och se världen igen. De senaste veckorna har alla dagar sett nästintill likadana ut. Vaknar, åter frukost, åker tillskolan för att plugga till minst kl 18 / sitter hemma och pluggar till minst kl 18, lagar mat, sover. Något har kvällarna skiljt sig, Elif var här och kollade på film i måndags, det blev bio Ania och Henke som från S-vall i onsdags och i lördags blev det ett besök på Fridays Stureplan. Jag kom inte ens iväg på konserten i kungsan igår =( Jag börjar komma till en punkten som jag vill att alla tentor bara ska ta slut! Den punkten då jag inte längre bryr mig om hur det går på tentorna, bara jag blir av med dom så jag kan få tillbaka mitt liv igen!

Imorgon taggar vi första tentan. Längtar nästan lite tills den är överstökad... =S

Inga kommentarer: