onsdag, maj 18, 2011

Hiss och diss

Idag ska jag köra en klassiker, "hissa och dissa".
Jag vill börja med att hissa att jag får Norrlandsbesök i eftermiddag!! =D Ska bli så mysigt! Så kväll blir det mys i biomörkret då den nya Pirates filmen ska ses! =p Hoppas den är bra! Hihi fast Jonny Depp är ju iof med, så den kan ju inte vara annat än succé! =p

Jag ska dissa också. Den dissen knyter lite an till det som vi (gänget som kollade på Eurovision tillsammans i lördags) pratade om. Nämligen smärtan när man epilerar benen för första gången för säsongen... Jag tror inte att det finns så mkt fysiksmärta som slår den. För gör man illa sig på annat sätt gör det ont, men detta sticker liksom i hela kroppen. Hemskt! Men samtidigt vill jag göra om denna diss till en hiss också. För det finns inte mkt som slår det faktum att när man är färdig med den hemska maskinen, har du dom mest underbara benen du kan tänka dig. Dom är nästan lenare än bebis hud, och de håller sig så mjuka och fina i ett par veckors tid! Du är också så oerhört stolt över att du tog igenom dig bägge benen denna gång också! Man vet också att nästa gång har man tappat lite av känseln i hårsäckarna, så då kommer det inte göra så ont heller =p

1 kommentar:

Ellinor sa...

HAHA! Stolt över dig som gjorde det ;)
Som sagt man har inte varit med om någonting förrän man provat en epilator!