söndag, maj 15, 2011

Lyckat

Nu vill jag knappt åka härifrån,... Jag var ute och testade spåret idag utan att linda foten idag för första gången den här våren tror jag. Vanligtvis brukar jag knappt kunna gå om jag varit ute och sprungit utan någon typ av lindning, men jag känner inte av något alls just nu faktiskt! =D Kanske kan alla mina J**la övningar som jag kämpat med i så många år överraskande nog börjat ge resultat?! Jag kanske inte ska säga för mkt nu, så jag inte vankar upp imorgon med en fotled som är dubbel så stor som den andra. Men det bådar ju gått iaf! Men nu vill jag inte åka ifrån det här mjuka spåret, för jag kan tänka mig att det går tillbaka till det gamla vanliga när jag kommer till Sthlm igen och börjar springa på stenhård asfalt... Men jag är så glad!! Jag kan inte ens minnas sist som jag var ute och sprang utan att ha ont i fotleden efteråt. Hihi känns nästan som att det är ngt som saknas, det ska ju göra ont efter träning, eller?! ;)

Inga kommentarer: