torsdag, maj 19, 2011

Dagens blondin

Hehe idag kör vi en "dagens" ist för en "hissa och dissa! Jag säger bara det, det är tur att folk bjuder på sig själva ;) Dock vet jag inte om jag skrattade med eller åt dagens huvudperson...Haha. Här följer vår diskussion:

Jag  -   Det var så häftigt. Idag på tunnelbanan ringde det i en killes mobil. Han svarade då på svenska och pratade någon minut. Straxt efter att han avslutat samtalet och lagt ner telefonen i fickan, så ringde det igen. Denna gång svarade han på lika bra engelska som han pratade svenska. Även denna gång hann han inte mer än avsluta samtalet och stoppa ner den i jackan igen fören den började ringa en tredje gång. Än en gång tog han upp telefonen, kollade på den och svarade på ett "okänt" språk (kan tänka mig att det var typ turkiska, eller kanske arabiska). Tänk att vara så bra på så många språk, så man oansträngt kan byta emellan dom på tunnelbanan tom!

Johanna   -   Ja, det är häftigt. Men det kan ju du också.

Jag   -   Hur menar du då?

Johanna (lite tankspridd)   -   Jo, men du kan ju både stockholmska och göteborgska!


Haha jag var på väg att dö av skratt när hon sa det! Och ju mer jag skrattade destomer insåg jag att hon hade menat allvar när hon sa det... Haha jag börjar skratta även nu när jag sitter och skriver om det! Men man kan ju inte alltid vara smart. Så är det ju ;)

Inga kommentarer: