torsdag, maj 26, 2011

Besök från vildmarken ;)

Det blev inget skrivet igår pga att jag hade en fullproppad dag! Plugg, rapportskrivning, skola, upphämtning av trevligt folk från flyget, middag med helt underbara vänner. En väldigt god middag måste jag tillägga också (trots att det inte blev någon grillning pga regnet utanför fönstret). En jätte bra dag med andra ord! Idag har det också blivit en massa plugg. Men jag blev klar med min hemtenta idag =p Känns ganska bra, ska lämna in den på slutseminariet imorgon. Hehe det är inte alla gånger man är färdig nästan en vecka innan en tenta ska lämnas in. Känns underbart!
Efter att jag och Ania har frossat med massssor av jordgubbar <3 ska vi avsluta dagen med en riktig tjejfilm tillsammans med en tea och hela lägenheten upplyst av levande ljus <3

Inga kommentarer: