söndag, maj 22, 2011

Ont i hjärtat

Det gör lite ont i mitt hjärta efter att min mamma har berättat att älsklingen min har vaknat mitt i nätterna denna helg och gått omkring och letat efter mig.
I Örebro har jag mitt sovrum på övervåningen vilket gör att älsklingen aldrig har någon koll på mig under nätterna. Men ute i stugan, där hon varit under helgen, så finns det bara en våning. Vilket gör att hon har "koll" på mig på ett annat sätt. Att veta innan jag fortsätter berätta är också, att just nu fungerar min säng där ute som förvaring av alla mina kläder som jag tagit med från Sthlm.
Älsk har tydligen vaknat vid kl 3 på nätterna och gått in i mitt rum och stått och buffat på kläderna som ligger där. Antagligen luktar alla kläder tillsammans med lakarna väldigt mkt mig, så hon trodde att jag låg där. När Telly har rest sig upp och gått in i mitt rum hade mamma vaknat och trott att älsk ville gå ut och kissa eller ngt, så hon har tagit med Busan på en natt promenad. Men älsk har inte varit ngt intresserad utav det, utan har velat gå in igen på en gång. Och när hon kommit in har hon gått raka vägen in till mitt rum igen och stått och buffat på kläderna igen, tills mamma tagit med henne ut ur rummet och stängt dörren.

Usch det gör så ont i hjärtat när jag får höra hur mkt hon saknar mig! Om jag bara kunde ha henne hos mig jämt! Om hon bara visste hur mkt jag saknar henne också!!!

Inga kommentarer: