fredag, maj 06, 2011

I-lands problem

Jag är nog ganska bra på att hitta I-landsproblem i min vardag. Idag mötte jag en gammal gammal klasskompis när jag var ute på en powerwalk med moster min. När jag kom hem så är jag ju nördig som jag är och var självklart tvungen för att gå in på fb för att kolla vad han hade för sig nu för tiden. Men när jag kommer in på fb upptäcker jag att jag inte är vän med honom där. Jag drog därför pilen till "lägg till som vän" men innan jag hann trycka, slog det mig helt plötsligt att jag jag tror att jag varit kompis med honom en gång i tiden. Eller har jag det? Ju mer jag tänker på det desto osäkrare blir det. Och det känns ju lite halvt pinsamt att lägga till honom igen om det nu är så att han redan har tagit bort mig en gång... Gahh beslutsångest om jag ska trycka på knappen eller inte...  Som sagt dagens I-landsproblem.

Inga kommentarer: