torsdag, september 16, 2010

Vet inte om det känns helt ok

Jag vet faktiskt inte om det känns helt ok att ett ragg eller ex eller vad det nu blev, har börjat umgås mer med några av mina närmaste vänner från Örebro mer än vad jag själv gör. Framför allt inte eftersom de inte träffades genom mig eller ens träffades under tiden som han och jag träffades. Att han och jag inte har hörts på över ett halvår gör inte saken bättre heller... Fast å andra sidan behövde ju han nya kompisar då han kanske inte umgicks i de bästa kretsarna då vi slutade höras... Kanske är jätte töntigt av mig att jag inte riktigt vet hur jag ska ställa mig till det helt. Men någonstans känns det väldigt konstigt att jag de träffas utan mig, om du där ute förstår vad jag menar. Det hade varit en sak om vi alla hade umgåtts tillsammans innan vi slutade träffas, eller om jag var med och så. Det är inte det att jag vill börja umgås med honom igen men det känns ganska konstigt. Svårt att förklara, men du kanske förstår...
Sånt här är verkligen en av nackdelarna när man bor i en liten stad. Hade det här varit i Sthlm hade risken att något liknande hänt varit minimal...

Inga kommentarer: