fredag, september 10, 2010

TET och vänliga själar

Större delen av dagen har tillägnats att fundera på den där lite smått irriterande TET uppgiften... Blev lång ifrån färdig med den trots det, så nu måste jag åka tillbaka söndag kväll för att ha en chans att bli klar innan kl 15 på måndag =( Fuck!


Nu sitter jag ett proppa fullt tåg som sakta men säkert rullar mot Örebro och en fullspäckad helg =p Tror den kommer bli awesome med utgång ikväll och shopping på Marieberg imorgon. Dock finns det en liten liten sak som förstör lite, och det är den där lilla duggan som på måndag som man kanske borde plugga lite till... =S Men men, allt det där roliga väger upp allt lite iaf =p
Tåget är som sagt sådär fullt som det brukar vara på fredagar, folk sitter och står i gångarna för att det inte finns några normala sittplatser kvar. Eftersom jag var sen (då jag satt med TET uppg. så länge jag kunde) och som vanligt reser ospec  var det bara att snällt ställa sig bland där bland alla andra och hoppas att någon i min närhet skulle gå av inom en snar framtid så man skulle kunna raffa åt sig platsen. Men då helt plötsligt reser sig en kille och säger att jag kan få sitta hans plats om jag ville. Och jag menar så kul är det inte att stå upp, så jag tackade så mkt och slog mig ner. Detta ger mig hopp om världen, när det fortfarande finns riktiga gentlemän kvar ;p Jag hoppas för hans skull att han inte skulle åka så långt =)

Inga kommentarer: