lördag, september 11, 2010

Marieberg shoppingtour

Dagen som skulle ägnas åt att plugga diff och trans gick inte riktigt som jag hade tänkt mig... Huvudet dunkade och jag tyckte bara allmänt synd om mig själv ;). Så eftersom mamma hade tagit min bil lånade jag mormors och drog ut till Marieberg med syrran och Felix där det blev lite shopping. Mitt misson var att hitta en ryggsäck till datorn. Det blev det också, efter mycket om och men och med hjälp av Emma och Felix så valde vi ut den som var minst ful (observera att det inte var den snyggaste, utan den som var minst ful... Jag har kommit fram till att det inte finns några snygga ryggsäckar...). Sen kom jag bara hem med sånt som jag behövde som en nya mascara, ljus från Ikea osv.

Hmm, och så var det dom där skorna som jag skrivit om förut... Jag hittade dem på Scorett inne på Marieberg denna gång... Bara det att jag verkligen hittar dom var jag än kommer måste ha varit ett tecken för mig att köpa dom ;) Och eftersom det faktiskt fortfarande var lite synd om lilla mig på bakfyllan så tyckte jag att jag faktiskt förtjänade de skorna, man kan ju ha dem till alla tillfällen! Klänning, jeans, leggings, ja till allt!

Inga kommentarer: