söndag, september 05, 2010

Det hinner vi inte, har så mycket att göra!!

En helg fylld med en massa jobbigt mycket för jobbiga måsten... Jag skulle hjälpa pappa med deras båt denna helg så skulle mamma hjälpa mig med min nästa vecka så jag skulle slippa åka ut och fixa allt nästa vecka, då jag hopppas på att kunna träffa lite skojigt folk och få ha en helg som det känns som att man vill ha varje vecka... MEn eftersom pappa är så stressad över allt, jag dock inte vad allt är som han ska göra... Han stressar upp sig så över alla saker hela tiden (riktig tidspessimist är han också... En sak som han tror ska ta 2.5h tar i själva verket 1h...). Men det slutade iaf med att jag tog reda på deras båt, hjälpte mormor med att göra i ordning husvagnen hennes,fixade med den nya båtvagnen, hjälpte till med att ta upp Gängers båt, tog upp min båt, täckte min båt, vinterrustade masterna, lagade all mat under helgen och hade samtidigt hade hand om voven. Allt detta ist för att bara hjälpa pappa med att täcka deras båt... Jag trodde att helgen var till för att varva ner lite och göra allt det där roliga som man annars inte hinner...
Med andra ord så har min helg inte varit så som jag hade hoppats.. Det ända roliga var att få träffa Fia en snabbis igår... Hoppas på en super helg på alla sätt nästa helg! ;p

Inga kommentarer: