söndag, september 12, 2010

Tågdejt

Det är inte varje gång man åker tåg som man har en tågdejt inbokat =p Det hade jag idag! =)
Ingrid joina mig på tåget ända till Enköping =p Super kul att få tjejsnacka lite, var nog någon vecka sen vi pratade sist... Så det fanns mkt att säga! Vi hann tom gå in på forever21 och

Det är inte varje gång man åker tåg som man har en tågdejt =p Idag lyckades jag och Ingrid passa in och åka med samma =p Det var så jätte kul att få träffa henne, då vi den sista veckan har misslyckats ganska hårt med att tom höras via telefon. Så det var mkt att prata i kapp. Hehe vi hann tom gå in på forever21 och planera allt vi ska köpa när vi åker till usa:p
Super, jag har kollat upp nu att det ligger en affär i Phoenix. Så om du läser detta Moa, så vet du vart jag ska åka när jag kommer ;p 

Inga kommentarer: