måndag, september 27, 2010

His mine again!

Music, Music det är bara att kliva åt sidan, his mine again! Jag har fått tillbaka min Joel! Får man bli sådär jätte glad som jag blev idag, när en kompis ringer och säger att han har sagt upp sig från sitt jobb?! Men det ska bli så kul att han kommer hem till Örebro igen, och kanske tom har tid att träffa mig igen =D Att han dessutom har fem veckor semester som ingår i avtalet denna gång, gör inte saken värre heller! Nu har jag iaf en person som vill följa med mig ut och segla i Marionetta i sommar =p. Kanske han kan låna sin nya boss båt också och vi kan ha lite tävlingar (hehe som jag kan vinna ;p). Åå vad lag längtar! Det är faktiskt inte lätt att inte träffa sin typ brosa flera gånger i veckan när man är van vid det... Har saknat dig Joel!

Inga kommentarer: