måndag, september 20, 2010

Inte bra!

Efter att ha haft en mer eller mindre helt problemfri fotled under hela sommaren, har jag så smått börjat sätta igång med löpningen igen efter ett lååååångt uppehåll. Jag kan inte ens minnas sist som jag inte hade ont i foten...
Och eftersom det har känts bra nu så kände jag att det var dags. Så under de två senaste veckorna har jag varannan dag varit ute och sprungit gradvis längre sträckor.
Dock blev det ett riktigt bakslag idag då jag börjar känna av den där J*vla miffo foten igen... Så nu blir det väl att ta det lugnare ett tag igen "SUCK!". Jag orkar inte med den där längre! Någon där ute med skostorlek 37 som har lust att byta fot med tillhörande fotled? (det blir lite problem om det inte är skostorlek 37, då jag isf inte han ha mina nya skor ;p)

Inga kommentarer: