lördag, september 11, 2010

Joel fixar


Hemma efter shopping och sådant som borde gett mig dåligt samvete ringde Joel och sa att hans fest som han skulle till hade blivit inställd och frågade om han kunde komma och hänga. Vilket han alltid är välkommen att göra, det är ju inte helt fel att ha brosan hos sig likosm. När han kom sa han att han hade fixat vip in till Conventum för tre personer. Jag som var trött som få då jag inte sovit så mkt från natten innan och dels inte hade hunnit glömma bort det där som kallas bakfylla var inte jätte pigg på att sminka mig och slänga på mig andra kläder än den stora sköna varma tröja och mjukisbyxor jag hade på mig. Men med lit övertalning från både Joel och Syrran bar det av mot alla glada studenter på Conventum.
Dock var jag så trött, så jag orkade inte vara social med folk vilket ledde till att vi mest stod vid scenen och tittade på artisterna som spelade, det var iof underhållande det också. Men jag tröttnade ganska fort och bestämde att det var dags att dra sig hemåt. De andra protesterade inte, så jag antar att de också tyckte att det räckte.. Synd, för det hade säkert varit kul om man hade varit mer på =) men, men.

Så vi rullade hem ist för att dra ett par avsnitt av "En ängels tålamod" (klockren serie!!). Dock somnade jag innan Joel han dra, så bra värdinna var jag ;)
Men det blev ju en ganska rolig kväll trots allt med annat sällskap än diff och trans ;p

Inga kommentarer: