fredag, september 10, 2010

Strömpis

Stress från tåget för att duscha och sminka mig innan det var dags att dra vidare till Fia och förfest =p
Vi uppfann "Fylle Uno" haha grymt spel måste jag få lov att säga! ;p
När kvällen började dra sig mig utgång tog vi cykeln upp på stan för att göra Strömpis farligt. Där inne träffade vi bla "typ brosan", syran och Johannes. Det var en kul kväll, dock tyckte jag att det var på tok för mkt folk.. Att dansa på dansgolvet var bara att glömma, man blev mer omkring puttad till något som skulle föreställa i rytm till musiken. Det var mindre kul.. Men det trvliga sällskapet vägde upp allt det där andra =)
Kvällen avslutades trevlig med en mysig promenad hem =)
Denna kväll borde göras om inom en inte allt för lång framtid =p

2 kommentarer:

Sofia sa...

HAHA! Det var as kul gumman, jag väntar på nästa gång!

Highdesertblogg sa...

Langtar sa tills jag far SMSfesta igen! Saknar er mina fina flickor! <3