onsdag, september 08, 2010

En känsla

Usch idag har varit en sån där dag som jag bara vaknade och var irriterad på allt och alla utan någon egentlig anl... Nu sitter jag här hemma och har en känsla om att jag glömt ngt viktigt eller gjort något som jag inte ska. Vet inte om du förstår, men det känns så där konstigt i bröstet. Som ett tryck som vill påminna mig om något, men jag kan inte sätta fingret på vad det är för något det vill påminna mig om... Jag har väl gjort allt jag borde idag..? Gjort ett nytt försök på TET inl.uppgiften (dock utan resultat =S), klarat webbprovet för denna vecka i samma kurs, klarade av hållbarhets seminariet utan problem och pluggat diff med Elif som gick jätte bra. Så varför detta tryck över bröstet? Varför denna irritation på alla?! Får bli en tidig kväll så kanske man kan vakan på rätt sida imon ;p

Inga kommentarer: