fredag, augusti 27, 2010

Varför lär jag mig inte?!

Man ska nog inte fläng omkring och lura kroppen att man är frisk med hjälp av lite tabletter, något säger mig att jag inte kommer må bättre imon efter denna intensiva dagen =S
Första dagen i skolan är avklarad nu iaf. Kul att träffa alla igen, tror att detta kan bli en bra period =)
Jag hittade iaf själv till Torshälla från Sthlm (med en liten "genväg" och roadtripp genom Eskilstuna ;). Så nu är jag ägare till tre nästan splitter nya segel (bara använda en halv säsong) till båten min =)
Men Nu är jag helt slut! Det blir sängen tidigt ikväll om jag ska orka med en morgon dag innhhållande avmastning, runt segling av båten, en ridtur och om jag orkar på det kanske det blir lite Segersjö tävlingar för mig också =p
Godnatt och håll tummarna för att jag mot alla odds vaknar lite friskare än jag är just nu =S

Inga kommentarer: