torsdag, augusti 12, 2010

Klappat och klart!

Idag fixade vi Emeli och Tomas present fullt ut! =) Jag tror att det kommer bli jätte bra =) Hehe om inte annat så kommer vi ha dom snyggaste paketen på hela festen då vi lagt ner många timmar på att slå in dem =p hihi Måste nästan ta en bild imon och lägga ut för dom är så fina! =)
Efter en fullspäckad dag där jag än en gång låt bli att köpa dom där otroliga skorna som man kan ha till både jeans och kjol (otroligt stolt över mig själv! Tur bara att jag inte kommer komma dit på ett tag nu, för jag tror inte jag skulle kunna motstå dem ännu en gång... =S) kom vi (jag, Emma och Ingrid) hem till stugan med lite fund trots allt, Emma hittade ett par super snygga skor och ingrid shoppade loss på tallrikar =) Jag där emot höll mig i skinnet och spar mina pengar till vi kommer ner till Gbg där det ska inhandlas saker på Freeport =p (fullkomligt älskar det stället!).
Med en stor påse godis bänkade satte vi upp riktiga planer inför lördagen och satte oss sedan framför dvdn med "John Tucker most die". En otroligt underhållande film!
Tack tjejer för en jätte mysig tjej dag!

Inga kommentarer: