söndag, augusti 01, 2010

Party all the time

Gårdagen blev helt underbart bra på alla sätt och vis. Lite nostalgi på förfesten, trevligt folk på krogen och ett bra avslut på det. Bättre kan det helt enkelt inte bli!
Det ända som sänkte kvällen lite, var när jag upptäckte Tim sittandes vid uteserveringen. Då trodde jag ett tag att det kunde sluta illa. Tänkte att om jag träffar honom full på dansgolvet vet jag fan vad han skulle kunna ta sig till. Han är nog den ända människa som jag är riktigt rädd för just för att han är så instabil i sig själv =S. Men han satt som tur var på samma ställe hela kvällen.
Haha fötter som värker fanns det gått om också ;). Min problemfot är faktiskt inte helt ok idag heller, hoppas det ger sig till morgondagen...
Tack alla som gjorde min kväll minnesvärd!

Inga kommentarer: