måndag, augusti 30, 2010

More and more like Maria?!

Asså jag vet inte hur jag ska tolka detta, men Johanna får det till att jag blir mer och mer lik Maria Montazami...
Det började ju med att hon tyckte att jag kanske överdoserade lite på mitt organiska ;) läppsyl (vilket jag inte alls tycker att jag gör, jag menar det är ju organiskt alltså är det bra för läpparna ;p) (jag kan ju säga en gång till att det är organiskt bara för sakens skull ;).
Men nu tycker hon tydligen att jag var bra på att inreda också ;) Haha men vad fan kanske inte helt dumt iaf, skulle mer än gärna kunna gå runt och ta svin bra betalt och sätta upp lite text på väggarna ;)

Haha, och nu när jag sitter och tänker efter också så gjorde jag ju ett försök att få lockigt hår också imorse (dock misslyckades jag lite då lockarna hade hunnit gå ur redan innan jag satte mig på tunnelbanan =S).

Men jag vet faktiskt inte om jag ska ta allt detta som en positiv feedback..? =S ;)

Inga kommentarer: