lördag, augusti 21, 2010

Seglarfest

Som sedvanligt så är det pubafton nere i båthamnen både kvällen före och på självaste dagen för "Vinön runt".
I år var det mycket ungt folk där, vilket jag tyckte var super kul. Haha så mycket uppmärksamhet som jag fick under kvällen var det längesen jag fick ;) Hehe roligast var när två killar (en åt gången) försökte ställa sig in hos mina föräldrar innan de en och en kom fram till mig och undrade om inte just han kunde få följa med mig hem så HAN slapp åka hem med dom andra som var SÅÅÅ fulla, en av dom erbjöd sig tom att kunna åka i bagageluckan hem. Honom var jag faktiskt påväg att säga till att det faktiskt fanns plats på golvet bredvid min hund, men jag avstod. Vet inte om mamma och pappa hade tyckt att det varit så kul att ha en full 25 åring liggande på golvet nedanför deras sängar... ;) De var hur som grymt underhållande hela kvällen!

Inga kommentarer: