söndag, augusti 15, 2010

Tager du...

Nu är så Emeli och Tomas vigda till herr och fru M. Så fint bröllop! Emeli hade verkligen en jätte fin frisyr och en helt underbar klänning! Bilder kommer så fort jag hittat en kortläsare som passar här hemma hos mina kusiner i Kungsbacka =)
Jag hae grymt kul och bröllopet innehöll allt ett bröllop ska innehålla, en jätte fin kyrka, en jätte fin sermoni, ett jätte gulligt brudpar, en jätte fin fest lokal, en vacker tårta, vals och allt ddet där! Dock saknade jag en sak... Repliken "men du vet väl att det är oförskämt att vara vackrare än bruden?!" ;) Jag fick dock nöja mig med bara "vad snygg du var idag". Men men, jag är glad ändå haha
Det var desutom kul att se Mini som jag inte ätt sen jag var i Hgb sist för ca 3 år sedan, jag kände faktiskt igen honom. Det trodde jag aldrig!

Jag vill avsluta med att tacka brudparet för en jätte rolig och minnesvärd kväll och önska dom all lycka i framtiden!!!!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen bredvid min lilla söta kusin och kanske läsa lite om hon inte har hunnit somna innan jag kommit.. MYS!

Inga kommentarer: